


Een sterke visuele identiteit voor Hytech-Pommec
Professionalisering na fusie “Na de fusie wilden we snel duidelijkheid scheppen: intern én extern,” vertelt Carin van Herwijnen, adviseur Marketing & Communicatie bij Hytech-Pommec. “Eén gezicht naar buiten, één verhaal. We kenden Kontakt Mediapartners al van...
Bonenkamp Tuin- & Parkmachines: De kracht van zichtbaarheid via een promovideo
Zichtbaarheid en herkenbaarheid De wens om meer zichtbaarheid te genereren was de drijfveer achter het project. Bonenkamp wilde dat klanten niet alleen de naam zouden horen, maar ook zouden zien wat het bedrijf te bieden heeft. ’’We wilden vooral onze herkenbaarheid...
REMCO Mannen Mode in de schijnwerpers
Een samenwerking met een stevige balans Vijf jaar geleden ontstond het eerste contact tussen REMCO Mannen Mode en Kontakt Mediapartners, wat het begin vormde van een succesvolle en duurzame samenwerking. Samen met REMCO Mannen Mode realiseerden we een dynamische...