Zwembad De Dompelaar opent zwemseizoen met krachtige promotie

Zwembad De Dompelaar opent zwemseizoen met krachtige promotie

Promotie voor de start van het seizoen De aanleiding voor de samenwerking met Kontakt Mediapartners was de wens om de opening van het zwembad en de verschillende activiteiten beter onder de aandacht te brengen bij het publiek. Daarvoor waren professionele, herkenbare...
Een sterke visuele identiteit voor Hytech-Pommec

Een sterke visuele identiteit voor Hytech-Pommec

Professionalisering na fusie “Na de fusie wilden we snel duidelijkheid scheppen: intern én extern,” vertelt Carin van Herwijnen, adviseur Marketing & Communicatie bij Hytech-Pommec. “Eén gezicht naar buiten, één verhaal. We kenden Kontakt Mediapartners al van...
REMCO Mannen Mode in de schijnwerpers

REMCO Mannen Mode in de schijnwerpers

Een samenwerking met een stevige balans Vijf jaar geleden ontstond het eerste contact tussen REMCO Mannen Mode en Kontakt Mediapartners, wat het begin vormde van een succesvolle en duurzame samenwerking. Samen met REMCO Mannen Mode realiseerden we een dynamische...
GeoFort viert 12,5-jarig jubileum met uniek jubileummagazine

GeoFort viert 12,5-jarig jubileum met uniek jubileummagazine

Het begin van een mooi project GeoFort is een geliefde bestemming voor zowel gezinnen als scholieren en trekt jaarlijks zo’n 100.000 bezoekers. Met de focus op duurzame thema’s zoals klimaat, energietransitie, voedselinnovatie, afval en biodiversiteit staat ontdekken,...