Zwembad De Dompelaar opent zwemseizoen met krachtige promotie

Zwembad De Dompelaar opent zwemseizoen met krachtige promotie

Promotie voor de start van het seizoen De aanleiding voor de samenwerking met Kontakt Mediapartners was de wens om de opening van het zwembad en de verschillende activiteiten beter onder de aandacht te brengen bij het publiek. Daarvoor waren professionele, herkenbare...
Een sterke visuele identiteit voor Hytech-Pommec

Een sterke visuele identiteit voor Hytech-Pommec

Professionalisering na fusie “Na de fusie wilden we snel duidelijkheid scheppen: intern én extern,” vertelt Carin van Herwijnen, adviseur Marketing & Communicatie bij Hytech-Pommec. “Eén gezicht naar buiten, één verhaal. We kenden Kontakt Mediapartners al van...
Thaborkerk Gereformeerde Gemeente Veen

Thaborkerk Gereformeerde Gemeente Veen

Uniek document Bijzonder aan dit boek is de zorgvuldige opbouw: elk hoofdstuk vertelt een ander deel van het verhaal, van de sloop van het oude kerkgebouw tot de inrichting van het nieuwe terrein en de inzet van vrijwilligers. Elk hoofdstuk kreeg daarnaast een eigen...
GeoFort viert 12,5-jarig jubileum met uniek jubileummagazine

GeoFort viert 12,5-jarig jubileum met uniek jubileummagazine

Het begin van een mooi project GeoFort is een geliefde bestemming voor zowel gezinnen als scholieren en trekt jaarlijks zo’n 100.000 bezoekers. Met de focus op duurzame thema’s zoals klimaat, energietransitie, voedselinnovatie, afval en biodiversiteit staat ontdekken,...
Beco Group viert 100-jarig jubileum met uniek magazine

Beco Group viert 100-jarig jubileum met uniek magazine

Een veelzijdig familiebedrijf De Beco Group, gevestigd in Vianen, bedient klanten wereldwijd met een breed scala aan oplossingen. Onder de vlag van Beco Transport richt het bedrijf zich op kipwagens voor de agrarische en grondverzetsector. Daarnaast zijn er afdelingen...